Η συντήρηση των καρμυρατέρ, είναι μια δύσκολη δουλειά αλλά και πολύ κρίσιμη για την απόδοση του κινητήρα. Τα παρακάτω θέματα βρίσκονται στην ιστοσελίδα www.motofaction.org
1. Αναγνωρίστε τον τύπο του καρμπυρατέρ Weber 32/36 carb
2. Καθαρισμός και ανακατασκευή των καρμπυρατέρ
3. Συνταγή για την δημιουργία υγρού καθαρισμού
Συμπτώματα των ασυγχρόνιστων καρμπιρατέρ
(μετάφραση από την ιστοσελίδα http://robdavistelford.co.uk)
Ένας ζεστός κινητήρας θα πρέπει να λειτουργεί σταθερά, χωρίς σκαπμανεβάσματα, ανάμεσα στις 1.000 και 1.100 στροφές. Ένα καλό τεστ συγχρονισμού, είναι να αυξομειώνετε το ρελαντί κατά διαστήματα, ανάμεσα στις 600 και 900 στροφές. Αν σε κάθε διάστημα, το ρελαντί παραμένει σταθερό, τα καρμπιρατέρ είναι συγχρονισμένα.
Συγχρονισμός των καρμπιρατέρ για CX / GL 500 / 650
- Βραχίονας στήριξης
- Τροφοδοσία από το ντεπόζιτο;
- Διασταύρωση τροφοδοσίας;
- Αντλία βενζίνης
- Πιστονάκι με βελόνα
- Πεταλούδα γκαζιού
- Μηχανισμός ντίζας γκαζιού
- Μηχανισμός για το κλείσιμο του γκαζιού
- Διάκενο
- Καπάκι διαφράγματος
Καθώς ανοίγετε το γκάζι, η ντίζα του γκαζιού συμπιέζει το ελατήριο του μηχανισμού 7 και ανοίγει και στα δύο καρμπιρατέρ τις πεταλούδες εισαγωγής καυσίμου.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΙΠΛΩΝ ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ
Καθώς ανοίγει η πεταλούδα και ο κινητήρας αρχίζει να απορροφά περισσότερο καύσιμο, αναπτύσσεται ένα κενό μέσα στο σώμα του καρμπιρατέρ. Ο χώρος αυτός ονομάζεται βεντούρι. Το κενό μεταφέρεται επάνω με μικρά περάσματα μέσα στο σώμα του καρμπιρατέρ στο άνω μέρος του αεραγωγού, όπου η χαμηλή πίεση τραβάει το έμβολο, πιέζοντας (φορτίζοντας) το ελατήριο του, στην αντίθετη κατεύθυνση.
Καθώς το έμβολο ανεβαίνει μέσα στο καρμπυρατέρ, η μακριά λεπτή και κωνική βελόνα που συνδέεται με την κάτω πλευρά του, επίσης ανεβαίνει. Το κάτω άκρο της βελόνας εισάγεται σε ένα ορειχάλκινο βύσμα με μια οπή στο κέντρο του. Αυτό ονομάζεται jet και η κάτω πλευρά του είναι βυθισμένη στο καύσιμο. Καθώς η βελόνα ανεβαίνει, τραβηγμένη από το έμβολο, η τρύπα τζετ μεγαλώνει.
Το κενό στο βεντούρι απορροφά το καύσιμο από το θάλαμο. Το καύσιμο περνάει στο jet και ψεκάζεται στο βεντούρι. Στο κάτω μέρος του καρμπιρατέρ, βρίσκεται η διαδρομή εισαγωγής που είναι προσαρτημένη στο φιλτροκούτι και το φίλτρο αέρα μέσα σε αυτό. Το ατμοποιημένο καύσιμο, εξατμίζεται με τον εισερχόμενο αέρα (όπως ένα σπρέι αεροζόλ) και αναρροφάτε από την ανοικτή βαλβίδα της πεταλούδας στον κινητήρα, όπου αναφλέγεται από το μπουζί.
Όταν μειώνουμε το γκάζι, γίνονται τα αντίστροφα. Η πεταλούδα κλείνει μερικώς, το μείγμα καυσίμου- αέρα μειώνεται, το κενό στο βεντούρι μικραίνει, το έμβολο ωθούνται προς τα κάτω από τα ελαφρά τους ελατήρια και τα κωνικά η βελόνα επιστρέφει πίσω στο jet, μειώνοντας το μέγεθος του ανοίγματος του αερίου και μειώνοντας έτσι την ποσότητα καυσίμου που μπορεί να αναρροφήσει ο κινητήρας.
Στην αριστερή πλευρά κάθε καρμπιρατέρ, υπάρχει η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυτή αποτελείται από ένα μικρό θάλαμο με μία δίοδο τροφοδοσίας καυσίμου κατευθείαν προς την είσοδο. Αυτή η δίοδος κλείνει κανονικά και εμποδίζεται από ένα ελαστικό διάφραγμα, που ωθείται μέσα στη δίοδο από ένα ελατήριο. Ωστόσο, όταν το γκάζι κλείνει, το κενό στο στόμιο εισόδου αδειάζει και επιτρέπει την καύση του καυσίμου μέσα στον κινητήρα. Αυτό το διαφράγματα από καουτσούκ μπορεί να καταστραφεί, να σπάσει ή να αλλοιωθεί, ειδικά εάν η μοτοσυκλέτα αποθηκεύεται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό διορθώνεται εύκολα, αφαιρώντας τις δύο μικροσκοπικές βίδες που συγκρατούν την πλάκα επικάλυψης και αντικαθιστώντας το διάφραγμα, το ελατήριο και την μικρή ροδέλα. Οι βίδες του δεξιού καρμπιρατέρ προσανατολίζονται προς τα μέσα και έχουμε πρόσβαση με ένα μακρύ και λεπτό κατσαβίδι.
Υπάρχει ένα ζευγάρι από ορειχάλκινα jet που βλέπουν το ένα προς το άλλο, μεταξύ των δύο σωμάτων καρμπιρατέρ. Αυτά φαίνονται σαν να είναι συνδεδεμένοι , αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Είναι απλά αεραγωγοί, και αν αναποδογυρίσετε τα καρμπιρατέρ, μπορεί να διαρρεύσει βενζίνη.
Τα δύο καρμπιρατέρ, θα πρέπει να είναι συγχρονισμένα μεταξύ τους, για να παρέχουν ακριβώς την ίδια ποσότητα καυσίμου- αέρα, την ίδια χρονική στιγμή.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ